Magnetni gel lak - šta je i kako se koristi?

Da li ste do sada viđale magnetni gel/lak? Da li znate kako funkcioniše? U ovom postu ću vam objasniti kako se koristi, i podeliti svoje oduševljenje istim! Čitajte u nastavku, a na kraju posta vas čeka video koji će još lepše dočarati izgled mojih noktiju.


Primerak koji vam predstavljam u ovom postu jeste BORN PRETTY Magnetic Cat Eye Gel. Dolazi u belom pakovanju od 10 ml, i jedina negativna stvar koju bih naglasila jeste što ne vidite boju gela dok ne otvorite bočicu. Gelovi inače dolaze u netransparentnim bočicama, iz vrlo praktičnog razloga, jer štiti gel od isušivanja, ali smatram da bi bočica negde na sebi trebala imati prikazanu boju. Pored tog nedostatka, pakovanje je vrlo jednostavno, kvalitetno, i čak mi se i detalj mace dopada.

Takođe, izrada ovog manikira ne bi bila moguća bez alata u vidu magneta. U ovom slučaju sam ga kupila posebno, dakle NE dolazi u pakovanju sa magnetnim gelom. Inače sam se uglavnom susretala sa primercima koji se kupuju zasebno (jer realno šta će vam više od 1, 2 magneta). U pitanju je BORN PRETTY Cat Eye Magnetic Stick koji je dvostran te daje različite efekte na noktu. Klikom na link proizvoda možete bolje videti na šta mislim.



Kako se koristi?

Magnetni gel se kao i svaki drugi gel suši u UV/LED lampi. Ja sam ga nanosila u dva sloja zbog intenziteta boje i to tako što sam nanela prvi sloj, i pre nego što sam upalila lampu i "zapekla" gel, prinela sam magnet dijagonalno u odnosu na nokat i držala iznad gela par sekundi. Iako instrukcije kažu 10-15 sekundi, ja sam videla efekat bukvalno nakon 3 sekunde. Svakako, 10ak sekundi je sasvim dovoljno vreme. Obratite pažnju da ne prinesete gel previše blizu noktu i tako upropastite dizajn. Tek nakon toga sam ubacila ruku u lampu na 2 minuta (UV). Ko ima LED lampu, 60 sekundi je vreme dovoljno za sušenje gela. Isti taj postupak sam ponovila još jednom. Dakle nanela sam gel, prinela magnet površini nokta i kada se oformio dizajn, tek tada ubacila opet u lampu.


Par stvari koje sam primetila i smatram da su bitne da se napomenu: gel ima nešto gušću formulu i zato treba obratiti pažnju da četkicom ne pokupite previše proizvoda. Ipak, dva sloja gela neće učiniti nokte previše debelim. Možete ispod ovog gela naneti jedan sloj nekog u sličnoj boji, pa onda ovaj proces sa magnetom tek u drugom sloju, ali ne vidim neku preteranu razliku. Još jedna bitna stvar, s obzirom da su mi nokti već imali neku veću debljinu i nisam želela da im dodajem nepotrebne slojeve, mislila sam da ću moću da prebrišem površinu nokta alkoholom nakon sušenja i da će to biti to. Kada izađu iz lampe, nokti imaju lepljivu površinu, kao i većina gelova, međutim brisanje alkoholom/klenzerom nije pomoglo. Izgubila se trodimenzionalnost, kao i sjaj, što možete videti na poslednjoj fotografiji. Tako da sam nokte na kraju ipak premazala završnim slojem koji je No Wipe (ne ostavlja lepljivu površinu nokta nakon sušenja).



Clarissa No Wipe Top Coat
UV lamp


Direktan link ka videu - OVDE



Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

3 comments