3D Magnetic Aurora Nail Polish - novi dizajn Born Pretty lakova

Sigurna sam da znate da godinama unazad sarađujem sa meni omiljenim online brendom za nail art - Born Pretty Store. Tim povodom vam u današnjem postu premijerno predstavljam bočicu laka koja je dostupna u prodaji od 1. juna. Naime, u pitanju je potpuno novi dizajn bočice, a primerak laka koji ja imam je 3D magetni lak koji nosi naziv Astral Realm/BP-MA01.


Pakovanje i prvi utisci

Bočica mi je stigla u dobro zaštićenom paketu i prilikom transporta joj se ništa nije desilo. Sam lak se nalazi u kartonskoj kutijici lepog i veoma jednostavnog dizajna. Kao prvu manu ću navesti to da na kartonskoj kutijici (kao ni na samoj bočici laka) ne piše da je u pitanju magnetni lak, već sam tu informaciju slučajno pronašla na nalepnici na dnu bočice. no što je (iz mog iskustva) novina jeste da se na poleđini kutije nalazi sastav, rok trajanja od 24 meseca i mililitraža (6ml). Do sada nije bio čest slučaj da na ovakvim lakovima koji nam dolaze iz Kine zapravo piše tačan sastav.

INGRIDIENTS: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, dibutyl Acetate, Tin Oxide, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, titanium, Stearalkonium Hectorite, mica, Dioxide, Silica
MAY CONTAIN: Aqua, Acrylates Copolymer, Peg12 Dimethicone, Parfum, Propylene Glycol, Alumina, Stearyl Alcohol, Iron Oxide, Polyvinyl Acetate Emulsion, Polyester Glitter

Ukoliko je neko stručan za sastav molim da mi se obrati u komentarima, ali ja koliko vidim, ovaj lak ne sadrži ni jedan od štetnih sastojaka? Bar ne u tom obliku (osnovnom?). Izvinjavam se što zvučim neprofesionalno, ovo nije nikako moja struka. :D

Kada je u pitanju sama bočica, na sebi sadrži logo i naziv brenda, kao i napisano na sebi Nail Lacquer (bez Magnetic u svom nazivu). Čep ima zlatan detalj i celokupno sve izgleda skladno. Ono što je bitnije je četkica koja je za moj pojam srednjih dimenzija i ravno sečena.


Lak sam nanosila u dva sloja, i oba sam magnetisala pre nego što su se osušili. Morate biti jako brze, u suprotnom efekat neće ni biti vidljiv. Takođe postoji i opcija da ispod ovog laka nanesete jedan sloj običnog laka, u sličnoj nijansi, ili čak crni lak, kako bi efekat bio što izraženiji. Dakle, kao što sam već rekla, s obzirom da je u pitanju lak, a ne gel, morate mnogo brže da radite sa magnetom. Takođe, prilikom korišćenja ovog laka, shvatila sam da mi je magnet pomalo veliki za to, dok za gel nije bio. Verujem da je do gustine samog proizvoda, pa kako je gel daleko gušći od laka, magnetne čestice se sporije i teže "kreću" kad prinesete magnet. Ukoliko se uvežbate da dobro baratate sa magnetom, možete dobiti zaista sjajan efekat na noktima. Dva sloja su potpuno dovoljna za punu pokrivenost.


Brzina sušenja nije baš najbolja stvar kod ovog laka, ali s obzirom da ga svrstavam u "special effect" lakove, rekla bih da je to očekivano. Na fotografijama možete videti izraženu ljubičastu nijansu ovog laka, pod uticajem akog osvetljenja, dok u hladu prelazi u zelenu boju. U videu se može dobro videtu kako ovaj lak zapravo izgleda pod različitim osvetljenjima.

Lak možete pronaći klikom na LINK.

Obavezno pogledajte OVDE i javite mi utiske! Da li planirate da ga probate?


Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

25 comments