Aurora pigment i efekat razbijenog stakla na noktima

Možda preterujem sa ovim prahovima i pigmentima, ali malo je reći da sam opsednuta njima. U ovom postu ću vam objasniti kako se koristi, koji "alat" je predviđen za to, kao i kako da dobijete efekat razbijenog stakla na noktima. Čitajte u nastavku, a na kraju posta vas čeka i video! :)


Kao što na fotografijama možete videti, kombinovala sam ove efekte i tehnike na po dva nokta, dok je palac ostao neutralan, premazan mlečno belim lakom. Dakle, na dva srednja prsta sam namazala po dva sloja kreč belog laka. Kada se on dobro osušio, premazala sam nokte no wipe gel završnim slojem, zapekla u lampi 2 minuta i onda utrljavala prah. Za to sam ovaj put koristila silikonsku "četkicu" koja je predviđena za tu upotrebu i dvostrana je. Kao što u videu možete videti, ceo proces je trajao nešto duže, iako sam ubrzala taj deo. Moj zaključak je da se uz pomoć ovog alata lakše može dopreti do vrha nokta, uz zanoktice, ili ukoliko ne želite efekat na celom noktu, nego na nekim delovima. Međutim, ceo proces je mnogo sporiji, i lično smatram da je lakše naneti prstima. Mada se tako troši više proizvoda. Dakle, silikonski alat je precizan, usporava proces, ali štedi materijal.
Kada sam utrljala prah, nokte sam još jednom premazala gel završnim slojem i zapekla u lampi na 2 minuta.


Preostala dva nokta su imala jedan sloj mlečno belog laka. Premazala sam ih providnim lakom/završnim slojem i pre nego što se osušio na nokat sam raspoređivala prethodno iseckane komadiće "iridescent" folije u obliku duguljastih trouglića. Kada sam bila zadovoljna efektom nokte sam još jednom premazala završnim slojem. Ceo manikir je izgledao mnogo bolje uživo jer ne uspevam kamerom da uhvatim efekat prelamanja boja i svetlosti sa folije i pigmenta.



Flormar Snow White
Clarissa No Wipe Top Coat
UV lamp


Direktan link ka videu imate OVDE


Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Beauty Bigbang sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KK10 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

3 comments