New in #6 - KIKO

Kao što sam već spomenula, nedavno sam bila na putovanju i jurila sam proizvode koji nisu dostupni nama u Srbiji. Vratila sam se kući sa poprilično dosta stvari, a ono što zaslužuje najveću pažnju je ljubičasta KIKO kesica. :)
Razmišljala sam da li da pišem poseban post, s obzirom da nema mnogo poente, jer nam ovo nije dostupno u zemlji, međutim na zvaničnom KIKO sajtu vidim da šalju za Srbiju. Iskreno nisam čula nikakva iskustva, i ne znam kako funkcioniše, ali sam sigurna da preko nekoga možete doći do ovih prozvoda. :D





Prva stvar je Sunproof Powder Foundation. U pitanju je puder u prahu u nijansi 200 Light. Na sajtu prikazuje tri nijanse, 100 Very Light, 101 Light i 102 Medium. Ne znam zašto je moja broj 200 :D
Ovaj puder sadrži SPF 15 što je svakako veliki plus. Piše da je pogodan za sve tipove kože, pogotovo za normalnu i suvu, sa čim se ja potpuno slažem. Nisam do sada imala problema sa naglašavanjem suvih delova kože lica. Sadrži 10g i dermatološki je testiran. Rok trajanja je 24 meseca.
Inače ne koristim pudere u ovom obliku zbog toga što imam izrazito suvu kožu, međutim leti je situacija nešto drugačija, pa sam odlučila da isprobam. Moj opšti utisak je da je ovo zaista odličan proizvod. Ono što je ,,zamerka'' jeste to što za mene ovo nikako nije Light nijansa već dosta tamnija. Kupila sam je zbog toga što mi je ten jako bled pa mi je bilo logično da izbor padne na LIGHT, ne razmišljajući koliko sam zapravo pocrnela za tih par dana u inostranstvu. Ispostavilo se da mi baš savršeno odgovara trenutno, na blago preplanulu kožu.
Na fotografiji možete videti sastav, koga zanima.
A treba li da govorim koliko je savršeno pakovanje? Dolazi u zlatnom plastičnom pakovanju sa interesantnom šarom. Kada se otvori, na unutrašnjosti poklopca se nalazi ogledalo, a ispod pudera sunđer kao aplikator.
Cena 14,90 € (varira u zavisnosti od države; ukoliko se ne varam, ja sam ga platila oko 11 €)




Sledeća stvar kojoj nisam mogla da odolim je ova Street Fashion paleta senki pod nazivom 01 Harmonic Swing. Priznajem, pala sam na pakovanje, nijanse senki su bile u drugom planu. :D U pitanju je limitirana kolekcija, što je šteta, jer je zaista predivna. Sastoji se od 5 senki po 1g. Rok trajanja je 18 meseci. Takođe ima ogledalo, što ovu paletu čini idealnom za putovanje/torbu. Ni jedna senka nije mat, što je jedina mana. Ono što je super jeste pigmentacija, mada bolje izgledaju sa bazom. Ostavljam vas da vidite fotografije, pa procenite sami.
Cena 14,90 € (varira u zavisnosti od države)




Stvarno ne znam zašto sam kupila samo dva laka. U pitanju su nijanse #336 Electric Blue i #282 Coral Pink. Sadrže 11ml i rok trajanja je 36 meseci. O plavom sam več pisala, stvarno sam oduševljena kvalitetom ovih lakova. Moje iskrene preporuke!
Cena - manje od 2 €.


To bi bilo to od KIKO proizvoda koje posedujem. Iskreno su me svi oduševili i definitivno se neću zadržati samo na ovome, već prvom prilikom nabavljam još! :)
Da li vi imate neke KIKO proizvode? Šta mi preporučujete?
Nadam se da vam se dopalo, i hvala na izdvojenom vremenu! :*

Share:

12 comments

  1. Kako mene samo odusevljavaju njihova pakovanja, ni suviše oziljna ni drecava, taman nekako za leto i tako te dane. :D A lak 336 je preeedobar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je pakovanje i kupilo :D
      Taj lak je prvim mazanjem postao jedan od omiljenih! :)

      Delete
  2. jako mi je lijep Coral Pink lak za nokte :D
    ambalaža im je stvarno lijepa :D

    ReplyDelete
  3. KIKO lakove obožavam, kao i njihove maskare u boji i prošlogodišnju LE paletu.
    divne stvarčice si kupila, electric blue obožavam <3

    ReplyDelete
  4. Ja svašta nešto imam od Kiko :D I lakove i senke i ruž u olovci koji mi je divan i volim ga mnogo (ne mogu naći rezač dovoljno veliki za tu olovku.. pa izvlačim onim četkicama za šminkanje..). Senke su stvarno super pigmentisane, ali izgleda da moram da stavim bazu je mi se nakupe na pregibima na kapcima nakon 4-5 sati, ali boja ostaje i dalje, malko posvetli, ali se i dalje vidi da imam senke na očima . Olovke za obrve i usne, neki njihov češljić za obrve (super mi raznese boju po obrvama). Lakovi su mi fantazija iako nisu to boje koje sam ja htela, ali dve mogu da prođu kao moje boje. Ali su isto dobro pigmentisane, dobro pokrivaju i dobro i traju na mojim noktima koliko su mi ruke stalno u vodi i koliko nokte stvarno mnogo maltretiram oštrim predmetima. U Italiji su njihovi proizvodi baš jeftini. Plavac je fantazija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planiram da probam još nekoliko senki i olovke za usne. Da, tačno je to što se tiče trajnosti, mada meni je tako skoro sa svim. Ako se ne varam, ovo sam kupila u Firenci :D
      Hvala na preporukama! <3

      Delete
  5. Apsolutno mi se sve sviđa, dobro si odabrala :D Meni su divna njihova rumenila <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja generalno nisam ljubitelj rumenila, ali verujem da su dobra :)

      Delete
  6. Pakovanja su mnogo lepa. :) Odličan izbor.

    tara-blunt.blogspot.com

    ReplyDelete