New In #10 + GlamBox

I stigli smo do desetog posta ove vrste. Nije ga bilo poprilično dugo, a jedni su od najčitanijih.
U poslednjih par meseci, tačnije od prethodnog posta ovog tipa se nakupilo dosta proizvoda pa sam odlučila da ih uslikam sve na gomili i pokažem vam. Neke sitnice sam kupila, neke dobila na poklon. :)




Izgleda kao jedna simpatična gomilica. :D Fotografisala sam bliže proizvode, i ukratko ću opisati šta mi se dopada i kakvi su mi prvi utisci. Počeću od GlamBox-a :)
Verujem da je mnogima od vas poznato da je prethodni mesec bio buran kada je ova kutija u pitanju i iskreno, ja sam veoma specifična. Ukoliko neko nešto previše hvali to će me momentalno odbiti, međutim, kao što je ovde bio slučaj, nakon mnogo pročitanih negativnih recenzija, imala sam veliku želju da naručim svoju prvu GlamBox kutiju. Ovo je bilo specijalno novogodišnje izdanje koliko sam upućena. Stigao je 25. decembra. Moram da priznam da sam virnula u neki post pre nego što sam otvorila svoju i znala sam otprilike šta se nalazi unutra. Moj utisak možete pročitati u daljem tekstu.


O samom pakovanju nema potrebe da pričam, preslatko je. I unutra je sve lepo zapakovano.


Na sledećim fotografijama je prikazan sadržaj kutije.




U kutiji se nalazi velika količina proizvoda, bar u odnosu na prethodna dva meseca. Sjajna stvar je što su tu testeri. Istina, to je nešto što možete dobiti u parfimerijama, drogerijama, novinama, ali je ovo idealan način da isprobate nešto što ne biste kupili u ful size pakovanju zbog veće cene npr, ili niste sigurni da bi vam odgovarao. Eucerin kreme su za suvu kožu, što mi savršeno odgovara, kao i Nivein in-shower proizvod. Potajno sam priželjkivala ovaj mali set od dva laka i dobila sam ga! :) Na kraju, kad sumiram utiske, zadovoljna sam sadržajem ove kutije. Ne planiram da je naručujem svaki mesec jer imam preosetljivu kožu i specifična sam kod biranja proizvoda koje koristim. Sve pohvale za GlamBox tim. Nadam se da će ovo biti veoma uspešno, kao što je to slučaj u svetu već godinama.


Za mene je ovo najveselija i najdraža slika od svih noviteta. :D Tu je Dahlia skidač laka za nokte kupljen u marketu, jer mi je hitno bio potreban. 6 novih lakova. Prvi je Essence Hidden Garden, odličan lak, šljokice su veomaguste i sjajno pokriva nokat iz dva sloja. Essence magnetics 01 miracle shine! je lak koji imam već dugo, ali mislim da ga nisam do sada pokazivala ovde, a stavila sam ga u ovu gomilu jer sam konačno kupila Essence magnetić pa će lak imati smisla. Maybelline Colorama bleached neons #244 je dolazio kao poklon uz časopis, a to je nešto što ja ne propuštam. :D Sledeća tri laka su Golden Rose. Dva šljokičava su 3D Glaze top coat #09 i Holiday #59 a u sredini se nalazi divan poklon od drugarice! :) Poslala mi je neku fotografiju manikira na šta sam ja odgovorila da je jako čudno što nemam sivi lak,pa mi je ona odmah sutradan kupila! :) Hvalaa! Šljokice u plastičnim kutijicama su kupljene u lokalnoj kineskoj radnji, crvene dobijene na poklon, a ove bočice su poklon od drugarice nakon što sam odbila da joj naplatim manikir. :D
Nadam se da će uskoro biti svi ovi lakovi u zasebnim postovima, jer sam u zadnje vreme malo zapostavila sopstvene nokte.


Mislim da vam je do sada već jasno da ja ne propuštam akcije, pa tako nisam ni ovu. Uz tri kupljena Syoss proizvoda na poklon se dobijama mini pegla ili fen za kosu. Kupovala sam i pre ove šampone i sasvim sam zadovoljna, korektni su proizvodi.


Na ovoj fotografiji je jedan mali paketić koji je stigao iz Beča. Drug koji živi tamo je za praznike dolazio u Srbiju pa sam ga zamolila da mi kupi neke sitnice. Prepoznajete čuvenu saksijicu iz ikee i naravno, služiće mi za držanje četkica. Nakon oduševljena labellom od maline htela sam da probam i ova dva i mou reći da su savršeni. Ne mogu vam opisati kako imaju divan miris! :) Ova mala tubica je nemačka verzija Maybelline-ovog korektora koji odavno nije dostupan kod nas. Nisam ga još uvek isprobala kako valja, ali sam na prvo mazanje oduševljena. I poslednja stvar koja nema veze sa kozmetikom, ali sam ipak odlučila da je ubacim je ova prelepa metalna kutija puna bojica. Nešto što verovatno ne znate o meni, a to je da mnogo volim da crtam, i to najviše sa olovkom i drvenim bojicama. Nadam se da ću ovo veoma često korisitit, i veoma se radujem tome. :)


Maybelline Color drama debela olovka za usne je relativno nova i mislim da je nisam spominjala na blogu, iako je imam već neko vreme. Više o njoj će biti u jednom zasebnom postu o mojim favoritima. I opet, uz ELLE časopis je dolazila ova krema na poklon pa sam odlučila da je isprobam.


Ukoliko je neko od vas otvarao moju Wishlist stranicu na blogu mogao je da vidi da se na njoj nalazi Moleskine Le Petit Prince notebook. Iako sam želela jednu, na poklon sam dobila celu kutiju. U pitanju je Limited edition box koji sadrži šest različitih crteža na sveskama, prelepu kovertu u kojoj se nalaze stikeri i razglednice. Levo na fotografiji se nalazi pet knjiga Mali princ, nekom igrom slučaja su došle do mene, pa me zanima da li ima vas koje ste zainteresovane za jednu knjigu, da napravim jedno malo poklanjanje na blogu?


I za kraj još tri poklončića. Wellaflex učvršćivač za kosu (ne znam kako da ga nazovem, nije sprej, ali ima tu ulogu) ima sjajan miris i zanimljiv je proizvod. U kutijici se nalazi preslatka šoljica, novogodišnji poklon od prijatelja. A prelepa marama je još jedan poseban poklon. :) Kupljena je u H&M-u.

Nadam se da vam se post dopada, ukoliko imate želju da pišem o nekom proizvodu zasebno, napišite mi to u komentarima. :)

Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

31 comments

  1. Joj, malog princa nisam čitala baš odavno...ako ti preostane koji meni bi dobro došao! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda pravim nagradnu igru verovatno! :)
      Drago mi je da ima zainteresovanih :)

      Delete
  2. Ja nisam pročitala malog princa a želela bih 😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preporučujem! :)
      Verovatno će onda biti neko malo poklanjanje :)

      Delete
  3. Divne stvarčice, pogotovo lakići i propratni materijal. :)
    Malog Princa sam davno čitala, ako budeš imala nekog viška, ne bih imala ništa protiv da se podsetim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj meni je to omiljeni deo :D
      Drago mi je da ima zainteresovanih, mislila sam da sam jedina zaluđena :D
      Najverovatnije će onda biti neko nagrađivanje! :)

      Delete
  4. Replies
    1. Jao savršeni su! :)
      Toliko mi trenutno nisu potrebni a tako sam srećna što ih imam :D

      Delete
  5. Super proizvodi! Lip butter od maline obožavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je! :)
      Super neguje, a miris je predivan. :)

      Delete
  6. Divni noviteti! Glambox se popravlja, treba da budu bolji iz meseca u mesec. Toliko od mene povodom gb.
    Dalje, nadraža slika mi se najviše dopada, jedva čekam manikire. I sama sam uzela one perlice za kavijar manikir al nikako da napravim jedan :)
    Oduševljava me ova mini presa za kosu, pojma nisam imala o akciji :/
    I, da, giveaway is always a good idea :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitala sam tvoj post, naravno. Priznajem da bih možda i ja tako reagovala. A one komentare na instagramu/fejsu ne želim da komentarišem. :D
      Drago mi je! :) Nadam se da stižem da ih objavim sve kako sam planirala. :)
      Jao ja sam te perlice koristila par puta, pokušavala sam da ih lepim u nekim oblicima, ali su mi uvek pootpadali. Istina, tada nisam imala Seche Vite, tako da ćemo probati. :D
      Ja nisam nigde ni čula za to nego sam sasvim slučajno videla onaj reklamni papirić pored proizvoda i čak mi se čini da sam ugrabila poslednji dan. :D
      Onda će najverovatnije biti! :)

      Delete
  7. Živo me zanima kakvi su ti ProNails lakići.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Delimo radoznalost. :D
      Uskoro ću isprobati. :)

      Delete
  8. Ova akcija sa syoss proizvodima je extra, ima li je jos?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam ja upućena, nema, nažalost :/
      Akcija je bila odlična, trajala je nešto kratko i ja sam je sasvim slučajno videla.
      Ako se ne varam bila je ova akcije i pre, tako da se možda ponovi. :)

      Delete
  9. I ova akcija sa Ella casopisom, kada je bila, super je!
    Super ulovi i slicice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :)
      U pitanju je januarsko izdanje, tako da verujem da ga možeš pronaći. :)
      https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10881776_10153016466719124_6518718615241776428_n.jpg?oh=7c48a516ce8d5968f943fbaa2b280f96&oe=5528B641&__gda__=1433254948_8e164ad42b796537d7d017c29fc83560

      Delete
  10. Divno, divno, divno! Ljubomorna sam mnogo na labello lip buttere. Imam vanilu i malinu, ali toliko zelimm ova dva :D
    Ukrasi za nokte su mnogoo lepi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ja nemam vanilu, a želim je! :D
      Hvala puno :) Predivni su! :)

      Delete
  11. Meni se najvise svidjaju lakovi i sljokice :D
    lijepo si se ponovila :D

    ReplyDelete
  12. wow, divan post!! :) Maybelline korektor koristim već neko vrijeme i odličan je!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      I ja sam sasvim zadovoljna za sad, mada mislim da mi je ova nijansa malo tamnija za zimu. :)

      Delete
  13. divni noviteti kod tebe, super :)

    ReplyDelete
  14. Obožavam Malog Princa <3 kupujem je stalno, poklanjam je stalno i poklanjam je svima :D i do sada nisam pgoriješila, predivna knjiga. Svaka ti čast za crtanje drvenim bojicama, ja se nekako s njima nisam našla, držim se tempera, akrilnih i vodenih boja :) Vrijeme je da nabavim taj Maybelline korektor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaooo, definitivno sam mislila da sam jedina što se tiče Malog Princa :D Šala, ali u mom okruženju ga niko ne voli. :D Jel si videla u Vulkanu ono izdanje sa trodimenzionalnim sličicama kad se otvore stranice?? :) U onom delu sa dečijim knjigama je (ne znam zašto)
      E pa inače najviše volim isključivo olovku, ali isto tako volim i da dodam malo boje, a najbolje su akvarel drvene bojice, koje mogu da se mešaju sa vodom, a inače su i same sjajne. Ne znam da li si probala. :)
      Ja sam korektorom prezadovoljna! :) Jedini je koji mi se baš NI MALO ne skuplja ispod očiju, tako da preporučujem. :)

      Delete
  15. Uz koji casopis si dobila Maybeline lak za nokte? Hvalaa :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pitanju je Cosmopolitan. :)
      Nema na čemu. :)

      Delete