Chameleon Green & Golden Gems // NAILS

Ovaj zimski period je jako loše uticao na moje nokte, i iz tog razloga su trenutno jako kratki, ispucali, i poprilično loši. U takvim situacijama obično dobijem želju da nadogradim dugačke nokte, isfuam sav onaj kič neko vreme, i onda se vratim svojim prirodnim noktima. I kako znam da to uvek ostavi loš trag na duži period i proces oporavka nije kratak, odlučila sam da taj kič prenesem na svoje prirodne nokte. :D


Pri poslednjoj poseti Lilly-ju naletela sam na ovaj TwentyOne lak i za samo 99 dinara mi se činio posebno zanimljivim. Formula je okej, samo ga treba naneti u što manje poteza četkicom, bez suvišnih povlačenja. Nakon što sam nanela po dva sloja na sve nokte, nanela sam i brzosušeći nadlak koji koristim već duže vreme i nemam ni jednu zamerku. Pre nego što se osušio sam na nokte rasporedila cirkone, nitne i sav ostali ukras. Ovo me baš asocira na dizajn koji se obično viđa na veštačkim noktima, a uprkos tome, jako sam iznenađena kako izgleda na mojim prirodnim, i koliko je potrajalo.







TwentyOne 37
Eveline X-Treme Gel Effect Top Coat
Dotting tool and tweezers


Direktan link ka videu imate OVDE.




Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

0 comments