Beauty Big Bang Hexagon Sequins // NAILS

Vedrinu ovih nekoliko zimskih dana sam iskoristila za manikir koji jako (mene bar) podseća na neko toplije vreme. Pastelne boje uvek izgledaju svežije, mada ova bebi plava boja laka može da se svrsta u kategoriju zimskih. Kako god vam je draže, ali fotke i video kako sam uradila ovaj manikir vas čekaju u ovom postu. Nadam se da vam se dopada!


Na domali, mali prst i palac sam nanela po dva sloja bebi plavog laka, dok sam na preostala dva nokta nanela prvo jedan sloj kreč belo laka, a zatim prilikom nanošenja drugog sloja, pr enego što se on osušio, tačkalicom smeštala ove šestougaone folijice na nokte. Jako su interesantne jer reflektuju svetlo drugačije, pa one na fotografijama izgledaju kao da su šarene. Zapravo imaju taj "iridescent" efekat, što upravo znači da pod različitim uglovima osvetljenja reflektuju različitu boju. Jako su tanki, ali ne dovoljno i savitljivi da se formom prilagode vašem zakrivljenju nokta. Iz tog razloga su mi malo štrčali, pa posle nekog vremena se desilo da je neki i otpao, ali su sasvim okej za neki manje dugotrajan manikir. Završila sam ga tako što sam sve nokte premazala brzosušećim završnim slojem, a onda na domali prst i palac nanela po jedan cirkon. I to bi bilo to! Na kraju posta vas čeka video.




Flormar Snow White 310
Misslyn Heaven on Earth 591
Eveline X-Treme Gel Effect Top Coat


Direktan link ka videu imate OVDE


Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Beauty Big Bang sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KK10 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

0 comments