Najnovija Aura City Lights kolekcija

I'm late to the party! Sigurna sam da ste svi čuli za novu Aura City Lights kolekciju. Ko me prati na instagramu (klik, klik) mogao je da vidi kako se odvijala promocija, par fotografija proizvoda i validno opravdanje zašto ovog posta nije bilo sve do sada. Pa, bar bih ja rekla da je validno. Uglavnom, dugo ste čekale, pa da pređemo odmah na stvar!


Za saradnike Aure je održana promocija 24. aprila u njihovom prostoru -Aura Beauty Lounge- u Beogradu, u ulici Dubljanska 31. S obzirom da se uvek potrude oko pakovanja, i ovaj put je ono bilo jako lepo. Crno, jednostavno, i jako kvalitetno urađeno, da ja ove kutije na bacam, već celu kolekciju držim u njima, kako sam ih i dobila. Kao što već do sada znate, u pitanju su hajlajteri. Dva Strobing Cream-a, dva Strobing Stick-a i jedna Strobing Palette.




Paleta kompaktnih prahova visokog sjaja sadrži 3 nijanse po 4 grama proizvoda, u pakovanju dolazi malo ogledalo, a rok trajanja je 18 meseci. Ove tri nijanse nemaju svoje posebne nazive, ali su u pitanju zlatna/šampanj nijansa, blago rozikasta/breskvasta i poslednja, bronzana nijansa. S obzirom da mi je poslednja nijansa pretamna, nju nisam koristila na licu, već možete videti samo swatch na prstima. Prve dve nijanse mešam, i zapravo ovu paletu najčešće tako koristim. Ipak, ukoliko bih izdvojila jednu nijansu od ove tri, svakako mi je prva favorit. Rekla bih da je hajlajter nadogradiv i izrazito pigmentovan, stoga pogodniji za neku jaču, večernju šminku. Očekivano, malo se truse, ali ne u meri u kojoj mi to smeta.






Strobing Palette, prva nijansa

Baza za šminku sjajne završnice dolazi u dve nijanse a to su Night Life (svetlija) i Street Vibe (tamnija). Pakovana je u staklenu bočicu sa pumpicom koja savršeno radi, sadrži 16 ml i rok trajanja je 6 meseci. Ne mogu da kažem da sadrži šimer, već bih opisala kao neki perla odsjaj. Koristila sam oba kao bazu za šminku, pre nanošenja pudera. Takođe se mogu koristiti i kao baza za kompaktni hajlajter, za dobijanje intenzivnijeg sjaja. Kao favorit izdvajam svetliju nijansu, kao i korišćenje kao baze za šminku. Svetlija ima odsjaj koji vuče na roze boju i daje koži prelep zdrav izgled, i svež sjaj. Bilo mi je nemoguće da to fotografišem pa u ovom slučaju možete samo da mi verujete na reč. Takođe, kao neko ko ima suvu kožu, sa zadovoljstvom mogu da kažem da mi savršeno odgovara baš u ulozi baze. Rekla bih da je svetlija nijanse nešto intenzivnija od tamnije.




Drugi par ove kolekcije su hajlajteri u stiku. Takođe nose iste nazive nijansi, Night Life (svetlija) i Street Vibe (tamnija). Iz meni nepoznatog razloga sam testiranje ovih stikova ostavila za kraj, ali su me možda upravo zbog toga najviše i iznenadili. Zapravo opet svetlija nijansa. Mislim da je ovo prvi put da ću upotrebiti psovku na svom blogu, ali moja reakcija je bila - u je*ote, nakon što sam prvi put nanela Night Life na obraze. Koliko god da su nijanse u paleti pigmentovane i intenzivne, rekla bih da je ovaj stik najglamurozniji (?). Sadrži neke sitne šljokice (ne bukvalno, ali ima najkrupnije čestice koje reflektuju svetlost) kada se nanese, i izdvojila bih ga od svih hajlajtera koje posedujem. Jednostavno je drugačiji. Tamnija nijansa je za moj trenutni ten dosta tamna i bronzana, a njen odsjaj vuče na zlatno. Pogodno je i mešati obe, a takođe su nadogradivi. Sadrže 5 g i rok trajanja je 18 meseci.




Strobing Stick, Night Life


Zaključak?
Kao neko ko ima Aurinu Contour paletu (koja sadrži hajlajter), imam nijansu hajlajtera Moonlight, imam tečni iluminator...mogu reći da su ovi proizvodi za mene potpuno drugačiji i nikako nisu višak u mojoj kolekciji. Na osnovu moje recenzije možete zaključiti šta bi vama najviše odgovaralo, na osnovu vaših afiniteta, a ja mogu da kažem da su baze za šminku idealne za osobe sa suvljom kožom, i njima ih preporučujem. Ostali proizvodi svima ostalima koji vole intenzivan sjaj i hajlajtere generalno. Vredi imati ove primerke u svojoj kolekciji.
Iako možda zvučim kao da je ovaj post sponzorisan, zaista ne vidim ni jednu manu ili lošu stranu ovih proizvoda.

Svi proizvodi su uživo, na licu, mnogo lepši nego na fotografijama.

Share:

8 comments

  1. Obožavam tvoje postove zato što si jedna od rijetkih koja pokaže kako proizvod izgleda na licu. Definitvno ću otići škicnuti ove 'primere'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Mislim da recenzija bez prikaza na licu ne znači koliko i sa. Stiče se malo bolji utisak o tome kakav je proizvod. :)
      Javi da li ti se nešto dopalo i da li si probala. :)

      Delete
  2. Odlican post! Slike su jako dobre!!

    http://wwww.mihaailo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. My boyfriend is Serbian, I'm getting him to bring me back some makeup and this was helpful! The highlights are gorgeous :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, you need to tell him to bring you this! :)
      Thank you dear :)

      Delete