Matching Manicures - Gradijent

Gradijent manikir je tema ove nedelje. Mislim da je do sada već jasno da mi je ovo jedna od omiljenih tehnika lakiranja noktiju. Ovaj put sam odlučila da probam da promenim smer i nisam baš sigurna koliko mi se dopada. Koristila sam dva laka veoma slične završnice - Golden Rose #48 i Essence Dress to party. Kada se mikrošimeri ova dva laka pomešaju dobija se predivan zlatni odsjaj. Ne znam koliko se to vidi na fotografijama ali je uživo jako lepo.
Imam beli lak kao bazu, dva sloja tapkanja laka sunđerom i Seche Vite nadlak.
Kako se vama dopada ovaj manikir?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)












Obavezno pogledajte šta su napravile i druge devojke, jer se ne zna koji manikir je lepši!


Share:

24 comments

  1. Dopada mi se kombinacija boja koje si odabrala. Super se slazu. ;) Simer se jedva vidi a verujem da je uzivo fantazija. :)

    ReplyDelete
  2. A baš sam se pitala hoće li neko promijeniti smjer gradienta ili ćemo se svi držati klasike.
    Sviđa mi se i izbor boja i izgled. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Nisam do sada radila takav gradijent pa sam bila znatiželjna da vidim kako će izgledati. :D

      Delete
  3. Bas mi se svidja kombinacija i mnogo lepo stoji na tvojim noktima! :) Zamolila bih te ako mozes u nekom od narednih postova da slikas postupno sve kako radis da bih i ja uradila nesto slicno ^_^ pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Hoću, naravno, potrudiću se da to napravim što pre! :)
      Pozz :*

      Delete
  4. Lep je! Ja sam se razmišljala da li da radim ovako uzduž kao ti, al uradih standardno, preko nokta. A vidiš, nikada nisam probala sa 2 sloja tapkanja sunđerom :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Sa pastelnim bojama mislim da mnogo lepše izgleda tako kako si ti napravila. :)
      Tu foru sam pročitala na Instagramu kod nekih devojaka još davno. Pravi veliku razliku ukoliko su lakovi, recimo, malo ređi. :)

      Delete
  5. Baš lepo izgleda, sledeći put moram da isprobam gradient u ovom smeru. :)

    ReplyDelete
  6. Dopada mi se što si promenila smer. Kombinacija boja deluje osvežavajuće.

    ReplyDelete
  7. Odlično ti je ispalo, meni se jako dopada ovaj neuobičajeni smer gradienta, mislim da ću sledeći put da isprobam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. :) Interesantno je, malo drugačije.

      Delete
  8. Odlična kombinacija boja i sviđa mi se ideja sa obrnutim gradientom! :)
    (Šteta jedino zbog bijelca koji proviruje :P )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :) Daa, to mi jako smeta. Uživo nije tako strašno, ali na fotografijama baš bode oči.

      Delete
  9. Nisam nikad probala vertikalni gradient, ali baš lepo izgleda. :)
    Imam baš ovaj žuti GR i apsolutno je nemoguće uslikati taj šimer. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Onda me potpuno razumeš. :D Šteta, divan je.

      Delete
  10. e ovo je odlična manikura <3
    jedino mi malo taj višak bijele smeta, ali zbilja odlična ideja s bojama i vertikalnim gradijentom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! <3
      I meni. Obratiću pažnju na to sledeći put. :(

      Delete
  11. odlicna kombinacija boja - manikir savrsen

    ReplyDelete
  12. Ovakav obrnuti gradient moram i ja jednom isprobati, jako zanimljivo izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sada prvi put probala i interesantno je. Hvala ti puno! :)

      Delete