The Versatile Blogger Award

Jedan kraći i drugačiji post za danas! :)

Divna Ilona sa bloga makeupbyilona.blogspot.com me je nominovala za ovu nagradu u kojoj je potrebno navesti 7 činjenica o sebi, a potom nominovati još 15 blogova sa interesantnim sadržajem.

1 _ Ne pijem alkohol, isključivo Rosu, sa retkim izuzetkom u vidu Coca Cole ili ceđene pomorandže.




2 _ Potpuno suprotno blogu i tematici, ja sam klasičan 'Tomboy' ili po srpski - tatin sin.


3_ Uvek kasnim. UVEK. Ali se tako trudim da to ne radim...


4_ Rođena sam u nemačkoj, pričam nemački, i jednog dana ću tamo živeti, nadam se.


5_ Mrzim svoj nos.


6_ Obožavam da vozim (vozim skoro 8, 9 godina, a imam tek 21, psst), emocionalno sam vezana za svoj automobil (haha).


7_ Sve pare bih ostavila u Hilfiger-u. Ili Adidasu.


Sve fotografije su preuzete sa weheartit.com

Hvala Iloni na nominaciji, bilo mi je interesantno da čitam njen post, a i da pišem ovaj. :)

Ja nominujem:


Ukoliko neka od devojaka ne želi da piše post, volela bih da vidim odgovor na ovu nominaciju bar u komentarima. :)
Naravno, ko god želi da mi ostavi komentar ili napiše post, biće mi jako drago! :)

Share:

26 comments

  1. 2, 3 i 5 vrijede i za mene :D Hvala na nominaciji, odgovorim čim se riješim obveza na faksu :)

    ReplyDelete
  2. Od sad ću ti ostavljati komentare na nemačkom 😂😂
    Inače i ja uglavnom pijem vodu ili vodu sa voćem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možeee :D
      E vodu sa voćem nisam probala, ali hoću. :D

      Delete
  3. Hvana na tagu! Haha i ja isto uvijek kasnim, katastrofa :D Uskoro napišem ovaj tag, ako ne već i danas :*

    ReplyDelete
  4. Hvala na tagu ♥
    Jao i ja isto ne pijem alkohol ni gazirano. Jako jako retko. :)

    ReplyDelete
  5. Hvala na tagu :) i ja najvise pijem vodu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. :) Kod mene je slučaj - Rosu, ne svaku vodu, haha :D

      Delete
  6. Hvala na tagu. Pišem danas ili sutra. :*
    Slažemo se za kašnjenje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. :) Drago mi je! :* Nema nam pomoći. :D

      Delete
  7. Ne smijem obećati da ću odgovoriti na blogu na tag, uvijek zeznem :D Sigurnije je ovdje ;)
    1. Također ne pijem alkohol, nisam ni probala, nemam želju, a ni namjeru
    2. V-o-l-i-m igrice, Xbox je dobar prijatelj, autići su tako zabavni :D
    3. Ne volim štikle, ne posjedujem štikle, ne zanimaju me štikle, a žensko sam, časna riječ :D
    4. Rijetko kad gledam filmove, nisam ljubitelj, dok je s knjigama sasvim druga priča.
    5. Čokolada i sve čokoladno je važno! :D
    6. Ne volim ljeto ni na slikama, ostala godišnja doba prolaze, posebno zima :)
    7. Zaobilazim tag postove, iako ima onih koji su zanimljivi, ali nikad ne dobiju mjesto na blogu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si odgovorila u komentaru. :)
      Slažem se sa 2 i 5 potpuno, 3, 4 i 6 delimično, pokušavam da se nagovorim da gledam filmove i ispratim propušteno. :D

      Delete
  8. He, he, ja sam totalna suprotnost, bar u dvije činjenice :D Nikada ne kasnim i mrzim voziti jer se za volanom osjećam jako nervozno. Hvala ti na tagu još jednom i idem tipkati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, zanima me da pročitam tvoj post. :)
      Ja totalno opušteno. :D Naravno bez one gradske gužve u 16h. :D

      Delete
  9. Hvala na tagu, odgovoricu cim nadjem vremena i smislim sedam cinjenica o sebi. :D
    Inace, ja nikad ne kasnim, cak uvek stizem i po pola sata ranije. :D A za prvu stavku se slazem, isto ne pijem alkoholna pica, a i gazirana jako, jako retko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Nadam se da hoćeš, bilo bi mi drago. :) Meni ljudi obično kažu ,,nalazimo se u 8, za tebe Kaća u pola 8'' :D

      Delete
  10. Hvala ti na tagu ♥
    Napravila sam pauzu sa blogom, ali ipak želim da odgovorim na pitanja, pa ću ovde u komentarima. :) ljubomorna sam na tvoju 4. stavku :D
    1. Dok sam bila manja obožavala sam da igram Counter Strike, dok su moje drugarice igrale igrice sa oblačenjem lutkica.
    2. Mnogo volim da putujem, nije mi problem provesti ceo dan u autobusu, putujući. Obožavam!
    3. Volim jezike, obožavam, planiram uskoro da upišem kurs nemačkog.
    4. Obožavam da čitam.
    5. Mnogo mi je krivo što ne znam lepo da pevam. (znam solidno :D)
    6. Mnogo volim životinje, ovčice su mi mnogo slatke, mnogo volim kad ih negde vidim. :D
    7. Ne znam da kuvam, ne volim. Uglavnom sebe ispečem, a ne neko meso npr :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, drago mi je da si se odazvala! :*
      Oh, moja prva igrica je bila NBA '98 i Collin McRae Relly. :D
      Uh, i sa drugom stavkom se potpuno slažem! :) 'ajmo zajedno? :D S obzirom da sam nemački naučila uz crtaće, bilo bi dobro da imam i na papiru to znanje. :D
      Okej, sad shvatam da se u svemu slažemo, osim što ja baš očajno pevam (a volim), i što umem da spremam hranu dovoljno dobro da nisam gladna, ali recimo nijedne palačinke nisu prošle bez opekotine. :D

      Delete
  11. Super blog, i ja mrzim svoj nos haha>.<
    Ako želiš možemo se followati putem GFC-a ili google+.Ako si za, ostavi komentar na mome blogu.;)
    http://nessielicious.blogspot.com


    ReplyDelete
  12. Hvala ti puno na tagu! Izvini sto nisam odgovorila ranije bas sam bila u frci i izolovana od sveta blogova na mesec dana. Sad si me bas obradovala sto si me se setila. :3
    Evo 7 cinjenica o meni:
    1. Imam malog zeku tacnije patuljastog kunica koji mi je sve na svetu, verovatno mi je tvoj naziv bloga ujedno i omiljeni <3
    2. Veoma sam introvertna i nisam najbolja pri komunikaciji sa ljudima, sto se dosta vidi i u ovom svetu blogovanja gde se svi medjusobno druze a ja sam poprilicno smotana. :'(
    3. Volim da citam o raznim temama pogotovo o 'cudnim'stvarima kao sto su vanzemaljci, duhovi, vampiri, razlicita stvorenja...
    4.Opsednuta sam muzikom koja predstavlja ogroman deo mog zivota. Ne moze da prodje vise od sat vremena da ne pustim neku pesmu. Najvise slusam rok, metal, razne alternativne bendove, pa sve do indie.
    5. Studiram IT jer volim tehnologiju i radije bih se bavila njom nego ljudima :D iako mi je dream job verovatno nesto sa zivotinjama kojima sam opsednuta.
    6. Volim video igre, epsku fantastiku, comic con i ostale stvari koje se mogu nazvati 'geek'.
    7. Mrzim vrucinu i toplo vreme, i iako je svima leto omiljeno doba ja najvise volim zimu, pogotovo kada je sve belo. Nema lepseg prizora za oci.
    =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, drago mi je da si odgovorila! :)
      Jaaao pa ja to nisam znala (1) :D <3
      Ako ti je lakše, ja nijednu blogerku ne znam, niti komuniciramo van blogova. :D
      Ja bih se radije bavila bilo čim, nego ljudima, a kao mala sam imala želju da imam svoj zoološki vrt. Hm? :D

      Delete
    2. Jeste mi lakse malo haha :D
      Znaci razumemo se po pitanju ljudi. Eto mozemo da sklopimo i neki pakt :D

      Delete