The New Black

Sledeći lak* je jedna od mojih omiljenih boja kada su u pitanju lakovi, oblačenje, bilo šta. Ako ima nešto za šta bih mogla da kažem da sa tim ne možete da pogrešite, onda je to crni lak. Pristajaće svakom stilu oblačenja, godinama, i zasigurno će crni nokti izgledati elegantno, ako mene pitate.
Moj omiljeni crni lak je Golden Rose iz kolekcije Rich Color, a ovaj svakako može da mu parira. Ponavljam priču, četkica srednjih dimenzija, formula odlična, veoma laka za rad. Ipak, mislim da su potrebna dva sloja. Na fotografijama ih toliko imam, bez top coat-a pa pogledajte kakav sjaj ima.







Videla sam crnu kao idealnu za isprobavanje Matte Top Coat-a*. Uz 12ml laka, što je baš dosta, dobijate i uputstvo za način upotrebe, što mislim da je jako simpatičan detalj. Držala sam se tih instrukcija i izbegavala nepotrebna prevlačenja četkice po noktu. Na srednjem noktu možete videti zašto. :D Za razliku od nekog drugog matte tc-a, ovaj sjajno matira lak i ono što je najbolja stvar, veoma brzo se suši. Inače mi ne pada često na pamet da neki lak matiram, ali ću se potruditi da to promenim. Dopada mi se kako izgledaju matirane šljokice. A vama? :)





*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Da li vam se dopada ovaj lak i volite li mat završnicu?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)
Bez obzira što sam proizvode dobila na recenziju, moje mišljenje je iskreno i stojim iza svega što ovde napišem.

Share:

10 comments

  1. Da moram da biram samo 1 lak da mogu da nosim do kraja zivota to bi definitivno bio crni. Imam ovaj matte nadlak i volim ga, nisam druge ni probala niti planiram pored njega. I sami nokti su ti bas lepi, duzina i oblik. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slažem sa tobom, obožavam crne nokte! :) Ja sam probala dva ako se ne varam, ali ova količina je dovoljna da duuugo ne pomislim da kupim neki. :D
      Hvala ti puno! :) <3

      Delete
  2. Divan je ali nekako mislim da crni lak stoji samo dugim noktima kao tvojim. Mislim da na mojim ne bi izgledao lepo, šta znam.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala. :) Iskreno, nije me zanimalo da li mi stoji, svejedno sam ga nosila. :D

      Delete
  3. Slažem se sa Teky.
    Dobar crni lak vredi para, kao i dobar matirajući nadlak.

    ReplyDelete
  4. Nisam ljubitelj crnih lakova, ali na tvojim noktima izgleda predivno, i ljepši mi je bez ovog matirajućeg nadlaka :)

    ReplyDelete