Idealne konture lica uz Ingrid Cosmetics

Da li ste čule za Ingrid kozmetiku? U pitanju je brend koji nam dolazi iz Poljske, a možete ga pronaći na sajtu kozmetikaiparfemi.rs U današnjem postu vam pišem o jednom zaista idealnom proizvodu koji je namenjen konturisanju lica. Čitajte moje utiske u nastavku.


Sadrži 3 dela, bronzer, rumenilo i hajlajter. Standardna kombinacija. I rekla bih poprilično standardne nijanse. Ukupno ima 19 grama, i nisam sigurna koliko je to deljivo sa 3, ali okej. Takođe, rok trajanja je 24 meseca, što mislim da je realno vreme za potrošiti ovaj proizvod.
Kada su nijanse u pitanju, već je na fotografijama jasno vidljivo da se devojke svetlijeg tena neće oduševiti. Dakle, nijansa bronzera je stvarno dosta tamna i nešto toplijeg podtona, uz to, prati ga i dosta jaka boja rumenila. Hajlajter je ipak nešto "lakša" verzija.



Prvi utisak o bronzeru je bio da apsolutno ništa ne valja, i da je payoff užasan. Međutim to je bio slučaj sa prvom probom, i to na ruci. Kada sam ga nanela na lice, bila sam zadovoljna. Sa rumenilom se takođe nisam složila na prvu, ali što se tiče samo vizuelnog kontakta. S obzirom da svakako nemam dobar odnos sa rumenilima, i postoji samo jedan (papreno skup) koji mi odgovara sasvim je okej što mi je ovaj bio jako nosiv. Kao što rekoh za hajlajter, u pitanju je nešto suptilnija varijanta, što mi je potpuno okej uz prethodne dve jače nijanse.






Ukoliko nanesete ove proizvode nešto laganije, mogu izgledati na licu idealno, i dovoljan su proizvod za svakodnevno korišćenje, kao i idealan za putovanje jer je 3u1.
Možete ga pronaći na linku OVDE po ceni od 689 dinara.


SHOP SIMILAR:



Share:

0 comments