Orange is the New Black // FASHION

Da, naslov posta jeste i naziv serije, ali ne, ne pričam o njoj. U poslednje vreme je upravo ova drečavo narandžasta boja potpuno in! I da, naravno da se i meni mnogo dopada. Zapravo, fotografije ne prikazuju njenu pravu lepotu (neon nijanse je jako teško uhvatiti aparatom).


Nedavno mi je stigla na adresu i jako sam se obradovala što mi odlično odgovara. Prava letnja haljinica, u savršenoj boji. Totalno u trendu zbog ''off the shoulder'' momenta. Nije kratka, nije providna, savršena. Ono kako bih je ja uparila jeste totalno opozitna boja (jako čudno za mene) a to su ove kraljevsko plave štikle i moja najomiljenija torba koju posedujem.
Nadam se da vam se haljinica dopada, a mene zanima šta to vi posedujete u ovoj neon narandžastoj nijansi ove sezone? ;)
Ukoliko više volite duže haljine u letnjoj varijanti, možete ih pronaći pod sekcijom Long Chiffon Dress.


Shoes - Steve Madden
Bag - Guess

SHOP MY LOOK:



Share:

4 comments

  1. Nisam ljubitelj drečavih boja ali haljinica odlično izgleda na slikama. :)


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inače nisam ni ja, ali ovog leta obožavam ovu narandžastu boju! :)

      Delete
  2. Ajme kako sladak kroj! Ali nikako je ne bi uzela zbog boje hahaha. Ja sam ona osoba koja se drži određenih boja i rijetko kada idem van tih okvira.

    felizhanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti je slučaj i sa mnom, baš slabo nosim boje, ali ova narandžasta mi je hit trenutno! :D

      Delete