Flamingos everywhere // FASHION

Treba li da objašnjavam naziv posta? I naravno da ne treba u svakom postu da pišem da padam na sve trendove koji se pojave. Ne znam šta mi se više dopada, majica ili papuče. Kako smatram da je originalna verzija istih zaista precenjena, pronašla sam pristupačniju. Ukratko o ove tri ključna komada? Farmerke su kupljene prošle godine u H&M-u, imale su nešto višu cenu i razmišljala sam da li da ih uzemem jer su mi se mnogo dopale, da bih na kasi dobila neki neverovatan popust i otišla kući presrećna. :D U pitanju je dosta dubok struk što mi se mnogo više dopada od plitkog ili regularnog. Takođe, dosta se rastežu i zbog toga su jedne od najudobnijih koje imam. Procepi naravno nisu bili ovoliko veliki, ali usled čestog nošenja šire se. Majica je stigla nedavno na moju adresu i iako je totalno običnog kroja, meni je detalj ovog flaminga fenomenalan! O papučama bih samo kao manu navela da se pomalo kližu i da ukoliko ih naručujete sa ovog sajta da uzmete za pola broja veće. Takođe, pogledajte kako je ovu majicu ukombinovala Alex. :)






FLAMINGO T-SHIRTS:






SLIP ON SANDALS:







Jeans - H&M
Slip on sandals - Pink Basis (https://goo.gl/xjUPj1)
Glasses - Rosewholesale

SHOP MY LOOK:



Share:

6 comments

  1. I ja lako padam na nove trendove, trenutno sam opterecena kimonima :D Ali ove papuce mi jos nisu prirasle srcu.. I majica je stvarno fenomenalna.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda se razumemo u potpunosti. :D Naravno da planiram i kimono da naručim, i pitam se zašto do sada već nisam. :D
      Hvala ti. :)

      Delete
  2. Predobra majica !! Cijeli outfit !!
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ReplyDelete
  3. Majica je preslatka, a i takav tip je najbolji. Neutralna boja s nekim jednostavnim uzorkom lako se kombinira i dobro izgleda.

    felizhanna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se u potpunosti, i baš zato verujem da ću je često nositi. :)

      Delete