Babes // FASHION

Kako se na mom blogu sve više i više povećava broj outfit postova, tako sam odlučila da pravim svoje kolekcije na internetu. Postoje mnogi sajtovi, Pinterest i druge vrste aplikacija koje mi nude opciju da sve fotografije i odevne kombinacije imam na jednom mestu. Ono što sam nakon toga primetila jeste kako je 90% mojih outfita zapravo crno, belo, sivo, neutralno. I to mi se najviše i dopada. Možda je ovo nekome dosadno, ali meni je ova kombinacija jedna od najdražih u poslednje vreme. Farmerke su sa sajta Romwe i taj paket u kojem su stigle je bila definitivno moja najbolja porudžbina. Ukoliko razmišljate u kupovini jeans-a online, moj savet je da obavezno gledate mere koje su napisane u opisu, jer su tačne, kao i da obavezno uzimate isključivo one kojima pod kategorijom ''Fabric'' piše Fabric has some stretch. 













Sneakers - Reebok
Sunglasses - Rosegal (https://goo.gl/8oRIZN)

SHOP MY LOOK:



Share:

0 comments