Olive Bandage Dress - šta obući za maturu?

Sezona matura uveliko počinje, a tim povodom vam ja donosim svoj predlog šta da obučete. Pričamo o velikoj maturi ili eventualno apsolventskoj večeri, nikako o maloj. Iako je moja bila pre 5 godina, i danas bih isto odabrala da obučem pa ću tako nešto u istom stilu i da vam predložim. Naime moje omiljene haljine za takve prilike su upravo ovakve, takozvane ''Bandage'' haljine. U pitanju su haljine koje su napravljene od materijala punog elastina i tako se u potpunosti prilagođavaju vašem obliku tela. Rekla bih da je originalni kreator, ili bar najpoznatiji, ovakvih haljina - Hervé Peugnet, odnosno modna kuća Herve Leger. Moram odmah da priznam da sam probala jednu takvu haljinu i da je bilo izuzetno teško oprostiti se od nje prilikom skidanja. SAVRŠENO! Za vas danas imam mnogo povoljniju varijantu takve haljine, a radi se o brendu Amiclubwear. Bez problema sam ovu haljinu naručila u svojoj M veličini, i stigla je nakon 15 dana u savršenom stanju. Čim sam je ugledala bila je to ljubav na prvi pogled, nije bila potrebna proba da se uverim u to. Uglavnom, jasna vam je moja ljubav prema ovakvim haljinama. Što se ostatka kombinacije tiče koliko god bih vam rado preporučila da se ne mučite sa štiklama i birate one udobnije, znam da će jedan pogled na taj savršen par biti dvooljan da potpuno zaboravite priču o udobnosti. Pa tako taj deo preskačem, ostavljam vam sa fotkama i očekujem vaše komentare!



Sexy Khaki Olive V-Cut Mock Neck Sleeveless Bandage Party Dress







Shoes - Aldo
Watch - Fossil

BANDAGE DRESSES:



Share:

6 comments

  1. Haljina je zaista prelepa i odlično ti stoji. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Pa ova haljina je zaista predivna! Mnogo mi se dopada kroj i tebi savršeno pristaje. Definitivno planiram da je poručim. Inače odličan post i fotke su vrhunske! ♡♡♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuno, puno! <3 Pogledaj baš, verujem da bi i tebi odlično stajala. :) Hvala još jednom! <3

      Delete
  3. Predivan outfit,kao i fotografije!Haljina ti prelepo stoji.Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da mi se izgled bloga jako dopada. :)


    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post na temu blue whale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Mnogo mi je drago da ti se dopada <3

      Delete