Army Green Military Dress // FASHION

Mislim da do sada to nisam govorila na blogu, ali ja obožavam maslinasto zelenu boju. Ima nešto specifično u njoj i činjenica da je to klasična boja kombinezona, radne uniforme, pa mi se tako dopadaju i svi odevni komadi koji podsećaju na to. Idealan kombinezon u ovom stilu još uvek nisam uspela da pronađem, ali jesam haljinu! Iako je malo dugačka, izgleda odlično kada se nekoliko donjih dugmića otkopča. Uz nju su mi idealno išle nove Amiclubwear cipele koje su preudobne! Tek po koji zlatni aksesoar uz ovo, i eto sjajne kombinacije za proleće. Kako se vama čini?











Watch - Fossil

SHOP MY LOOK:



Share:

8 comments

  1. Maslinasto zelena boja je poslednjih meseci i moja omiljena. Haljina je mnogo lepa. :)

    Giveaway je na mom blogu -----> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. i ja takoder obozavam maslinasto zelenu boju. Ova ti haljina stoji presavrsenoo

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
  3. Obozavam kombinaciju maslinasto zelene i zlatne.. super je haljina.. :)

    ReplyDelete