All Black with Denim Skirt // FASHION

Iako se trudim da nosim nešto ženstvenije stvari, dajte mi koji minut, i mini suknju pretvaram u totalno opušteni stil. Naime, ovo je jedna od kombinacija u kojoj se osećam neverovatno dobro i ovo sam ja. Crna Denim suknja je sa sajta Romwe i ne pamtim da mi je nešto tako dobro odgovaralo, od svih stvari poručenih sa tog sajta, kao ova suknja. Plašila sam se da će biti teško odrediti moju veličinu i da su male šanse da će mi odgovarati, ali sam dobro pogledala mere koje stoje u opisu proizvoda, i došla do zaključka da je moja veličina XL. Takođe, savetujem da obavezno kupujete stvari u čijem opisu piše ''fabric has some stretch'' kada naručujete Denim suknje/farmerke. Ostatak outfita se ''složio'' sam po sebi. Duks koji nosim je kupljen davno u Zari i nosim ga jako često. Vans-ice su nešto potpuno novo za mene. Iako mi taj tip obuće ne odgovara, ove sa pertlama su mi zapravo odlične, a print je predobar! Ne zamerite što sam se raspisala, nadam se da se i vama ovaj outfit dopada koliko i meni. ;)








Sweatshirt - Zara
Shoes - Vans
Watch - Fossil
Sunglasses - Rosegal (https://goo.gl/s2sOQX)

SHOP MY LOOK:



Share:

2 comments

  1. Ja sam neko ko zapanjujuće retko nosi haljine i suknje s obzirom na to koliko tvrdim da ih volim, trebalo bi češće to da radim. Super izdanje, suknja se divno uklopila. :)


    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se tek u poslednje vreme ''popravljam'' inače sam godinama bila iskljuivo u farmerkama. :D Hvala ti! <3

      Delete