Sexy Lingerie // FASHION

Odavno sam videla ovu haljinu/majicu na Zaful sajtu, i uvek je bilo nešto lepše i potrebnije što sam htela da naručim, pa je ovo nekako ostalo zaboravljeno. Pre nekog vremena mi je opet izletelo u pretrazi i odlučila sam da konačno probam. S obzirom sa svoju visinu, bojala sam se da mi ne bude kratko, pa sam naručila XL veličinu i odlična mi je. Pomalo se providi, ali mislim da ne postoji komad odeće u beloj boji kroz koji se ne vidi ništa ispod. Jasno je da me je privukla aplikacija na haljinici, koja je jako interesantna. I poslednje hladnjikave dane koristim da nosim ovaj sivi kaput koji mi se dopao na prvi pogled. Omiljene patike su uvek tu i na sve idu! A čarape su mi se sjajno uklopile uz motiv na haljini. Nadam se da vam se dopada. :)



Casual Loose Printed Round Neck Short Sleeve Dress




Gamiss Coats







Sneakers - Reebok
Tights - nakit_paris

SHOP MY LOOK:



Share:

4 comments

  1. Mnogo mi se dopada print donjeg veša, otkačeno! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Baš sam se oduševila kad sam videla print, odlična je haljina. :)

    ReplyDelete