Ruffle Sleeves // FASHION

Pa da, pala sam i na trend ovakvih rukava! priznajem da su nezgodni za nošenje, kao i ovaj tip bluze sa golim ramenima. Ali to me nije sprečilo da je nosim i da se osećam prelepo u njoj! Kako smatram da je dovoljno interesantna i da je fokus na njoj, ostatak outfita sam zadržala veoma jednostavnim. Kako vam se dopada bluza?



Blue Striped Off The Shoulder High-low Blouse


















Pants - Bershka
Shoes - Steve Madden
Watch - Fossil
Necklace - Pandora

SHOP MY LOOK:



Share:

8 comments

  1. Meni je ovo tako ženstveno i lepo, i sama bih nosila takvu bluzu. <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nemam šta drugo da kažem, osim WOOOW!!!
    Svaki komad posebno je prelep a na tebi izgleda savršeno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaao, pa hvala ti puuno, puno Lidija!!! <3 <3 <3

      Delete
  3. Sjajna bluza, baš mi se dopada! Predivno ti stoji. xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Koliko god je majica lijepa, meni su cipele top :D I sve ti predivno stoji :D

    ReplyDelete