Sweater Dress // FASHION

Pripremite se za mnogo fotografija, jer ovo je jedno od mojih omiljenih slikanja! Prelep sunčan dan je imao najveći uticaj na moje raspoloženje, ali sam se u ovoj kombinaciji osećala fantastično. Znate taj osećaj - kada je kombinacija tačno onakva kako ste je zamislili, i kada je sve savršeno uklopljeno. Dugo sam tragala za idealnom džemper haljinom koja nije preuska i prekratka, ispod koje mogu da nosim hulahopke, a da se ne ocrtavaju, ona koja će biti dovoljno topla i za niže temperature. I pronašla sam je. A može li jednostavnije od uklapanja iste sa omiljenim vunenim šeširom iz H&M-a i čizmama koje idu preko kolena. Mrežaste čarape su trenutno hit, pa su mi delovale prikladno u ovoj kombinaciji. Pišite mi kako vam se dopada! ♥




























Tights - nakit_paris
Hat - H&M
Watch - Fossil

SHOP MY LOOK:



Share:

9 comments

  1. Fotke su očaravajuće! Sve si divno uklopila, baš mi se dopada! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Mnogo mi je drago kada pročitam ovakav komentar. <3

      Delete
  2. Katarina draga, sjajan post! Iako imam neki svoj specifični stil, moram reći da je ova kombinacija zaista po mom ukusu. Haljina je jednostavna ali veoma posebna na nei način, i zato mi se jako dopada. Predobro ti stoji, zaista si prelepa devojka, iskoristicu priliku i pohvaliti tvoju kosu, zaista mi se dopada sto si sva tako prirodna, ako smem tako da se izjasnim, zaista si me odusevila svojim celokupnim izgledom. Iako ne volim šešire, ovog puta mi se dopada kako je iskombinovan sa ostatkom, tako da sve u svemu, izgledaš kao jedan mali savršeni paketić! Još jednom, odličan post!

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, puno! <3 Neizmerno mi je drago što tako misliš i hvala ti puno još jednom na tako lepim rečima. :)

      Delete
  3. "It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.So,after reading your article. I finally made my decision with a embroidered maxi dress"

    ReplyDelete
  4. Love the otk boots!!
    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    ReplyDelete