Camel Coat // FASHION

Ako me pitate koja je idealna prolećna kombinacija (okej, proleće nam je i dalje malo hladno) onda bi to definitivno bila ova. Iscepane farmerke, u kombinaciiji sa ovom simpatičnom majicom i Reebok patikama su onaj Casual deo outfita, iili bolje reći Classic ;)  Dok je kaput savršen za uklapanje u ovakve jednostavne kombinacije, jer je sam po sebi nešto drugačiji, a opet tako nosiv. Aksesoari su tu da ipak malo dodaju notu ženstvenosti u celu kombinaciju. Velvet torba boje vina sa matchy usnama, i sve začinjeno zlatnim detaljima i nakitom.
Nadam se da vam se dopada! :)



















T-Shirt - Zara
Sneakers - Reebok Classic
Bag - Rosegal (https://goo.gl/to4NXm)
Watch - Fossil

SHOP MY LOOK:





Share:

7 comments

  1. Kaput je divan, kao i tvoj celokupni outfit! :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Predivan outfit draga! Kaput mi se baš dopada, boja posebno i sve si divno uklopila. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Jovana! :) Baš mi je drago da tako misliš. <3

      Delete
  3. Farmerke su divne. <3
    Outfit ti je takodje predobar! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, baš mi je drago da ti se sviđa! :)

      Delete
  4. I feel more organized when everything is in its place before starting :) You will like to see more fun from here.

    ReplyDelete