Black Elegance // FASHION

Bliži se sezona matura, apsolventskih večeri i ostalih događaja koji vam dozvoljavaju da izgledate lepše i posebnije nego ijednog drugog dana u godini. Iako smatram da nije neophodan događaj da se osećate posebno, današnji outfit mi je ipak nekako idealan za takvu priliku. Još jedan plišani komad se pridružio mom garederoberu, i tako se idealno uklopio u ovu vintage suknju, koja na dnu ima plišani detalj. Uz to Zarine sandale, jednostavne, bolne i najlepše. Bez ijednog komada nakita. Nadam se da vam se dopada!















Sandals - Zara

SHOP MY LOOK:





Share:

12 comments

  1. Odlicno! Odavno nisam videla lepsu kombinaciju, a posebno mi se svidja Zarin top, rukavi su divni :)

    https://marinaaastyle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Baš mi je drago da ti se dopada. :) Top je Zaful. :)

      Delete
  2. Bas lepa kombinacija, top je vrh! Odlican post #Samokazem

    ReplyDelete
  3. Odlična je kombinacija. Nisam ljubitelj pliša ali ta majica izgleda baš lepo.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, i meni je na prvi pogled izgledala baš interesantno. :)

      Delete
  4. Stvarno je lijepa kombinacija. Mislim da si super uklopila ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  5. Definitivno dramatična kombinacija. Nisam sigurna sviđa li mi se materijal skunje, no majica je savršena! Još uz te cipele, GOALS! ♥

    my-world-hanna.blogspot.com

    ReplyDelete