For the Love of Hats // FASHION

Sa ponosom vam predstavljam moj trenutni favorit, kada su outfit fotografije u pitanju! Da, ovaj post mi je omiljeni! Kako vreme odmiče i što sam starija, to je moja ljubav ka šeširima sve veća. Kačketi ne, zimske kape ne, ali šeširi? E to je već druga priča! I kako kucam ove redove shvatam da je ovo kombinacijama sa jednim od meni najdražih odevnih komada. Prvo, maslinasto zelene pantalone, meni jedne od najudobnijih i najlakših za kombinovanje. Sećam se dana kada sam ih kupila, ušle smo majka i ja u kabine i obe sa jednakim iznenađenjem izašle iz njih. Bila je ljubav na prvi pogled. Što se košulje tiče, ovakve su popularne već neko vreme, mada ih ja nosim sa majicom ispod, i izgleda mi jako lepo. Ono u šta volim da investiram jesu jakne i obuća, pa je tako ova Monina kožna jakna stara preko pet godina, i dalje kao nova! Dok su čizme kupljene skoro i obožavam ih!
Iskreno se nadam da će se i vama ovaj outfit dopasti bar upola kao meni. ♥























Pants - H&M
Jacket - Mona
Boots - Tommy Hilfiger
Watch - Fossil

SHOP MY LOOK:


Share:

7 comments

  1. Lepo ti stoji šešir. Možeš li mi samo reći u kakvom pakovanju dostavljaju šešire?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nažalost, nisu baš zaštićeni da ne bi gubili oblik, ali u slučaju ovog, to mu nije smetalo.

      Delete
  2. mnogo ti je lijepa kosuljica/bluza :) svidjaju mi se detalji na sesiru i mnogo mu je lijepa boja :D

    ReplyDelete
  3. Awesome outfit, you look amazing dear :D
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear. I am following you back! :)

      Delete