Velvet Love // FASHION

Dobro se sećam maminog crvenog kompleta, plišana suknja i plišani sako, nošen nekog Božića/Nove godine u prethodnom milenijumu. Koliko sam samo mrzela pliš i taj kombinezon, a danas? Pa evo me u plišanoj majici i totalno sam zaljubljena u ovaj komad odeće! Trenutno su mi na listi želja majica dugih rukava, hajina, sve od pliša! Uvek mi je bio zanimljiv taj momenat vraćanja mode, kada vam nešto deluje nezamislivo, dok se već u sledećem momentu vidite kako pretražujete internet i skupljate inspiraciju za novi outfit. Ukoliko se i vama dopada ova majica, dajem vam link sa više informacija, i ukoliko ste zaljubljeni kao i ja, ovde je možete naručiti! - http://bit.ly/2gn40ep









Skirt - 
T-Shirt - New Yorker
Bag - Metro
Watch - Fossil
Choker - Born Pretty Store
Boots - HERE, HERE and HERE
Sunglasses - Firmoo (https://goo.gl/YSdrh8)

SHOP MY LOOK:





Share:

6 comments

  1. Wow!
    Odlicna kombinacija :)
    Top odlicno izgleda i cizmice su divneee :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se svidja ovaj outfit, super ti stoji:)

    ReplyDelete
  3. Velvet ti dobro stoji, razmisli o nekim durgim nijansama da dodaš u svoj garderober. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoću definitivno, mnogo mi se dopada! :)
      Hvalaa <3

      Delete