Online kupovina: Rosegal + VIDEO

Da li volite kupovinu preko interneta? Znam da mnogi ljudi u Srbiji imaju problem sa ovim vidom kupovine, i to mi je potpuno opravdano i razumljivo. Ono što je meni cilj, jeste da vas razuverim i da vam na sopstvenim iskustvima pokažem da to i nije tako loše. U današnjem postu vam predstavljam moju porudžbinu sa sajta Rosegal. S obzirom da imam ideju da ove postove nekako ''prebacim'' u formu videa, neću vam mnogo pisati, već pogledajte video ukoliko vas zanimaju dodatne informacije o porudžbini, vremenu čekanja da paket stigne i ostalim pojedinostima. Za sva pitanja sam tu, pa slobodno komentarišite, biće mi vrlo drago da vam pomognem ukoliko imate nedoumice. Ono što verujem da vas najviše zanima jesu cene, pa ću tako ispod svakom proizvoda ostaviti link koji vas vodi do cene i opisa artikla. :)













Sve stvari iz paketa su mi se dopale i dobijate sasvim solidan kvalitet proizvoda za cenu koju platite. Definitivno planiram da poručim još neke stvari. Vi mi obavezno pišite šta vam se najviše dopalo i kakva su vaša iskustva sa online kupovinom. Za više detalja pogledajte video, a evo direktnog linka OVDE.



Share:

2 comments

  1. Majicu 90's videla sam negde na Instagramu i mnogo mi se svidela :-)
    A posto sam zaludjenik za naocare, tvoje mi se bas dopadaju. Odlicne stvari ! <3

    CHECK MY NEW POST PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/12/pleated-skirt.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majica je baš super. :) Potpuno te razumem, i baš mi je drago. :)

      Delete