Choker Sweater Obsession // FASHION

Nakon moje opsesije sa majicama i džemperima sa isečenim laktovima i ramenima, prešla sam na opsesiju choker-a i majica sa okovratnikom. Relativno skoro sam naručila upravo OVU sa mog omiljenog sajta SheIn. S obzirom da je malo kraća, ukombinovala sam je sa novim i omiljenim farmerkama dubokog struka. Ova kombinacija je totalno ja, jer uključuje i čuvenu ''fajerku'', poznatiju kao Bomber Jacket, kao i najudobnije, meni i najlepše, patike ikada. Reebok Classic je model patika kojeg ću kupovati iznova i iznova. Nadam se da vam se opaj post dopada!
Ovaj džemperčić dolazi u dve boje, a cena je trenutno snižena, zato klik na link da vidite detalje - http://bit.ly/2fdQZUr























Jeans - H&M
Sweater - SheIn (http://bit.ly/2fdQZUr) Similar HERE and HERE
Jacket - Stradivarius
Sneakers - Reebok Classic
Watch - Fossil
Rings - Zara

SHOP MY LOOK:





Share:

14 comments

  1. Ova kombinacija je savršena, baš je nekako ti <3
    I meni se na sajtu svideo taj choker džemper ali sad vidim da je prilično kratak pasumnjam da bi mi stajao ali farmerke su po meni zvezda posta!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš jeste, hvala ti puno! :) Jeste kraći, nadala sam se da neće biti prekratak, ali mi se taman uklopio uz ove famrerke dubokog struka, i tako nošen mi je super. Hvala puno još jednom, i meni su omiljene! <3

      Delete
  2. Predivna kombinacija, po mom ukusu skroz,moje boje, jako mi se dopada a ti si prezgodna 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Tijana! Baš mi je drago da ti se dopada. :)

      Delete
  3. Divnaaaa si. <3 džemper jee super, a farmerke su miii predobree. :)

    ReplyDelete
  4. Ne dopada mi se sto se dzemper providi, ali farmerke su predobre i stoje ti jos bolje!! :D Prezgodna si!!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo da, to je mana :/ Hvala ti puno! :) :*

      Delete