Business Look // FASHION

Konačno objavljujem novi outfit post, meni veoma drag. Ovaj džemper sam davno naručila sa svog omiljenog sajta SheIn pa je morao biti uklopljen u kombinaciju. Kako su došli mnogo hladniji dani mislim da je najbolji izbor slojevito oblačenje.. Džemper je u Crop Top stilu tako da bih obavezno nosila nešto ispod njega, kao ovu košulju. Tu su i moje omiljene pantalone, uklopljenje sa najnovijim cipelama i torbom! U poslednje vreme sam poludela za plavom bojom, a siva je uvek aktuelna.










Pants - Orsay
Sweater - SheIn (https://goo.gl/1DMrxF) Similar HERE and HERE
Shirt - Bershka
Shoes - Steve Madden
Watch - Fossil
Rings - Born Pretty Store
Bag - Guess
Sunglasses - Firmoo (https://goo.gl/YSdrh8)

SHOP MY LOOK:





Share:

12 comments

  1. Jako lepo, super nijansa sive, a sandale su senzacija! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Mnogo mi je drago da ti se dopada. :)

      Delete
  2. Džemper i košulja su savršeno nalegli jedno na drugo! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Divno ti pristaje ova kombinacija i sve si savršeno uklopila. :)
    Bravo! :*

    www.littleboxofhappiness.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, baš mi je drago da ti se dopada! :)

      Delete
  4. Đemper mi se jako sviđa i savršeno paše na košulju. Ja obično kombiniram sa standardnim puloverima, tako da ću sada sigurno probati i ovako neki cropped. Štikle bomba ;)
    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iva, hvala ti puno na komentaru i drago mi je da ti se dopada! :) I ja obožavam tu kombinaciju, ali mi je ovo u glavi delovalo kao zanimljiva kombinacija i na kraju je tako i ispalo. :)

      Delete
  5. Replies
    1. Meni su čak lepše na ovim fotografijama nego uživo. :D <3

      Delete