Off the shoulder // FASHION

Trend koji je odavno popularan, i košulja* koja me kupila na prvo nošenje. Pomalo nezgodna za kretanje, ali svakako interesantnija nego što sam očekivala. Možete je poručiti OVDE, ja sam svoju uzela u M veličini koju inače najčešće nosim i mislim da mi odgovara odlično. Uživajte u fotografijama, koje su nastale zahvaljujući sestri ♥, i ostatku lepog dana!












Shorts - Bershka
Blouse - SheIn (http://goo.gl/1a7WUm)
Belt - H&M
Sandals - Bershka
Watch - Fossil
Necklace - Born Pretty Store

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

SHOP MY LOOK:






Share:

10 comments

  1. Odlična kombinacija. Košulja je jako lepa. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. I meni se baš sviža ova bluza, čak sam razmišljala i da je naručim, ali sam ipak odustala...to mi je nekako za vas visoke i mršave. :) Odlično ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam dugo razmišljala i konačno naručila. :) Oh, pa hvala ti. :) <3

      Delete
  3. Naocare su savrsene.Gde si ih kupila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Iskreno se ne sećam tačno, ali mislim da je bio onaj štand u Ušću/Delta City-ju - Paradox ili nešto tog tipa. Nisu brendirane. :)

      Delete
  4. Kosulja je prelepa, odlicno izgleda. :)

    ReplyDelete