Split Side // FASHION

Outfit postovi mi postaju sada već redovni na blogu i potrudiću se da se tako nastavi. Ovaj put vam donosim jednu totalno opuštenu kombinaciju, u kojoj ćete me najčešće i videti. Možda zaista ništa specijalno, ali nešto u čemu se osećam prijatno. Nadam se da vam se dopada!












Jeans - C&A
*T-Shirt - Romwe (http://goo.gl/r0vtGe)
Sneakers - Converse
Bag - Parfois
Watch - Fossil
Rings - Born Pretty Store
Necklace - Born Pretty Store
Bracelet - Soufeel

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

SHOP MY LOOK:






Share:

2 comments

  1. Divna je majica. Ja obožavam ovakve koje mogu nositi i na hlače i šorceve. Ali su mi naočaale TOP! Odavno tražim takve. Samo nastavi sa outfit postovima, super su. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, i liči mi kao da je ovo nešto što bi ti nosila. E hvala ti puno, u pitanju su neke random naočare koje su mi odlične u vožnji (smeta mi sunce), a zapravo mi stoje samo kada mi je ravna kosa, inače ih ne nosim :D
      I hvala još jednom! :*

      Delete