Boyfriend Shirt // FASHION

Kao neko ko voli da nosi šire stvari, pomalo muškobanjaste i udobne, radovala sam se trendu Boyfriend farmerki, i generalno drugim odevnim komadima koji se namerno nose preveliki. Ova košulja*, sa sajta SheIn, me je podsetila na neku vrstu boyfriend košulje, pomalo široka, pomalo dugačka. Inače je ovo haljina, s tim što moram priznati da je dosta providna pa sam odlučila da je ovako nosim. Mislim da mi se ovako više i dopada, a nadam se i vama!












Jeans - C&A
Shirt - SheIn (goo.gl/IrH6sE)
Shoes - Zara
Watch - Fossil
Rings - Born Pretty Store
Necklace - Born Pretty Store
Bracelet - Soufeel

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

SHOP MY LOOK:





Share:

15 comments

  1. Odlična kombinacija, baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  2. Divna košulja i super ti stoji :)

    ReplyDelete
  3. Ravna kosa...štikle...woow...savršeno izgledaš <3
    A košulju možeš da nosiš i na plažu preko kupaćeg, lepa je ;) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooj, hvala puno! <3
      E ne setih se toga, hvala :D hahah

      Delete
  4. Ravna kosa...štikle...woow...savršeno izgledaš <3
    A košulju možeš da nosiš i na plažu preko kupaćeg, lepa je ;) L.

    ReplyDelete
  5. Odlicno izgleda i lijepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  6. Do jaja kombinacija! Skroz je u mom fazonu! Baš mi se sviđa!!! Fenomenalno izgledaš!

    ReplyDelete
  7. Kosulja je predivna kao i citav outfit, mnogo mi se svidja. :)

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ReplyDelete