Re: Urban // FASHION

Novi outfit post! Mislim da sam više puta rekla kako sam zapravo imala želju da se oprobam u ovome, i evo me sada, sa već trećim postom. Napredujem. Što se outfita tiče, u poslednje vreme nosim jako svedene i jednostavne kombinacije. I ponavljam ih. Sa minimalnim izmenama u vidu torbe, nakita, jakne. All black kombinacija, omiljena obuća tokom proleća i torba u koju sve staje. A kako su kaputi bili veoma popularni, ja sam odlučila da nabavim sebi jedan. U pitanju je OVAJ* sa Romwe sajta. Kako vam se dopada kombinacija?









Pants - Bershka
Shirt - Koton
Sneakers - Converse
Bag - Armani Jeans
Watch - Fossil
Ring - Born Pretty Store / Zara

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

SHOP MY LOOK:






Share:

12 comments

  1. Divna si. Vrh kombinacija:)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Drago mi je da ti se dopada. :)

      Delete
  2. Da li ste pre ili posle fotkanja bili u Blok kafeu? :D

    Jednako sam oduševljena i ovim postom i nadam se da će ih biti joooš! L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa gde gladni da se slikamo?! Pre :D
      Hvala ti puuuno! <3 Biće!

      Delete
  3. Slike su odlične, mogla si da ih izbaciš i bez efekta, još bolje bi bile :)
    Jako lepa kombinacija, imenjakinjo :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Smatrala sam da bolje izgledaju sa efektom, zbog samog kaputa i lokacije, a bez efekta su mi bile previše "obične". :)

      Delete